Lancering nieuwe naam

Lancering nieuwe naam

Tijdens een energieke personeelsbijeenkomst op 19 november lanceerden we als fuserende bedrijven Dijk van Dijk en De Bonfut onze nieuwe naam: The Mastergrowers. Een naam die de gezamenlijke ambitie onderstreept om verder uit te groeien tot high performance company en marktleider in hortensia’s.

Meesterschap

We zijn als Kwekerij de Bonfut en Dijk van  Dijk al marktleider in ons eigen assortiment. Met onze complementaire assortimenten zijn wij samen in staat de volle breedte van het kamerhortensia-schap in het hoge segment te beleveren. De nieuwe naam onderstreept deze ambitie, maar vertelt ook wat over de manier waarop deze waargemaakt wordt.

Erik van der Valk

“Of je nu teelt, stokt of inpakt, voor ons succes is iedereen een even belangrijke schakel. Meesterschap in je werk kun je op elk niveau nastreven. Die boodschap is wel overgekomen vandaag!”

Robin van Dijk

“We willen niet alleen voorlopen in hortensia’s maar ook in de manier waarop we onze organisatie inrichten en samenwerken met de sector en onze klanten. Dat lukt alleen als je de liefde voor het vak voorop hebt staan. Met volle focus en plezier blijven leren en innoveren en met ontzag voor mens en natuur zo hard mogelijk je best doen. Dat is voor ons meesterschap.”

Komend seizoen operationeel

De nieuwe bedrijfsnaam wordt vanaf het komende seizoen operationeel. De verpakkingen van beide bedrijven blijven voorlopig nog wel hetzelfde. Ondertussen wordt er aan het nieuwe merk en een eenduidige uitstraling op het schap gewerkt.

Voor vragen kunt u contact opnemen met

Erik van der Valk, Robin van Dijk of vul hier uw gegevens in, dan wordt u gebeld.